متخصص طب سنتی گفت: زائران باید آب کافی مصرف کنند تا آب از دست رفته بدن تأمین شود. در طول مسیر هم برای جلوگیری از خستگی، زائران میتوانند شربت عسلآب (مخلوط آب، گلاب و عسل) بنوشند و زائران به هیچ وجه آب خنک ننوشند زیرا باعث تحریک کبد و تشنگی زیاد میشود.
ادامه مطلب
