title

همانطور که می دانید، مصرف باقالی خواص بسیار مثبتی برای سلامتی دارد.با این حال،مهم است که در نظر داشته باشید آنها گاهی اوقات می توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

ادامه مطلب

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به این که دانه های گل گندم خاصیت مسهلی دارد و برای سلامت کبد و درمان یرقان مفید است، افزود: دم نوش گل گندم برای افرادی که تصمیم به ترک سیگار دارند بسیار اثر بخش است.

ادامه مطلب

محققان گفتند حتی تنها چند دقیقه پیاده روی آهسته برای کاهش قابل توجه سطح قند خون در شرکت کنندگان مطالعه کافی بوده است. به طور قابل توجهی، راه رفتن بعد از غذا خوردن با افزایش و کاهش تدریجی سطح قند خون نسبت به نشستن یا حتی ایستادن همراه بود.

ادامه مطلب

رژیم کتو تنبل یک نوع بسیار محدودکننده تر از رژیم کتوژنیک است که هدف آن کاهش مصرف کربوهیدرات تا حد امکان برای ایجاد فواید خاص است. با این حال، این رژیم غذایی برای همه کار نمی کند. پایبندی همیشه خوب نیست و می‌تواند پیگیری میان‌مدت را مشروط کند و اثر بازگشت را افزایش دهد.

ادامه مطلب

وقتی سیستم ایمنی بدن ما بالا باشد،قادر است که عوامل بیماری‌زا را از طریق لنفوسیت‌ها و آنتی بادی‌ها شناسایی کرده و آن‌ها را از بین ببرد.این سیستم از پیری زودرس و عواقبی که ممکن است برای انسان داشته باشد،جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلب

که اگرچه سرفه کردن می‌تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه باعث آهسته‌تر شدن روند حمله قلبی شود اما تا به امروز،هیچ شواهد و مدارک قطعی وجود ندارد که نشان دهد سرفه می تواند باعث توقف حمله قلبی شود.

ادامه مطلب

چه کسی گفته است که راز لاغری فقط نوشیدن چای سبز است؟ ما شما را از فوت و فن های لاغری به سبک ژاپنی ها مطلع می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

محققان دریافتند اکثر شرکت کنندگان پس از مصرف فلاوانول های کاکائو، واکنش اکسیژن رسانی مغزی قوی‌تر و سریع‌تری داشتند.

ادامه مطلب

فرشته فزونی،رئیس گروه تغذیه و دارویی معاونت بهداشت در این هم رابطه می گوید: تخم مرغ به علت دارا بودن مواد مغـذی اسـتثنایی از جمله پروتئین با کیفیت دارای مقادیر قابل توجهی از ویتـامین‌هـا و مـواد معـدنی است. وی با اشاره به اینکه برای تشویق مردم به مصرف تخم‌مرغ و بهره مندی کامل از این ماده غذایی شعار «هر انسان سالم یک تخم مرغ در روز» مطرح شده است.

ادامه مطلب

ویتامین A یا رتینول نام گروهی از ویتامین‌های محلول در چربی است که از ترکیباتی به نام رتینوئیدها ساخته می‌شود.

ادامه مطلب

مطالعه جدید دانشمندان نشان داد که ورزش باید اولین انتخاب برای درمان افسردگی باشد، زیرا بر اساس نتایج به دست آمده عملکردی بهتر از دارو و درمان‌های رایج دارد.

ادامه مطلب

نان سنگک به سایر نان‌های سنتی مزیتی ندارد؛ بنابراین صرفا با معیار سالم‌تر بودن این نان‌ها، نمی‌توان توصیه به استفاده از آن کرد.

ادامه مطلب

فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.

ادامه مطلب

جراح متخصص مغز و اعصاب گفت: فشار فیزیکی بیش از حد، رفتارهای شدید با ستون فقرات، نشستن‌های طولانی و رانندگی‌های طولانی، باعث آسیب به دیسک می‌شود.

ادامه مطلب

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای با محکوم کردن جنایت برخی عناصر راست گرای افراطی در سوزاندن یک نسخه از قرآن کریم در استکهلم، تاکید کرد که این اقدام موهن با اجازه مقامات سوئدی انجام شد.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز