شانزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان هفته گذشته با قهرمانی تیم اشتاد سازه به پایان رسید. در حاشیه مسابقه فینال شیدا فلاحی، کاپیتان تیم ملی هندبال زنان ایران و بازیکن گوش چپ تیم ملی بعد از ۲۰ سال فعالیت در هندبال بعد از بالا بردن جام قهرمانی با تیم اشتاد سازه، از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد. در این بازی شیدا اشک ریخت و زمین هندبال را بوسید تا از این به بعد کفش هایش را بیاویزد و در دور جدید فعالیت ورزشی اش به عنوان مربی در این رشته فعالیت کند. خیلی ها در طول این سال ها از ورزش قهرمانی خداحافظی کردند اما کاپیتان تیم ملی سرنوشت جالبی داشت.
ادامه مطلب
