روی آوردن به ورزش و علی الخصوص دویدن یکی از موثرترین و بهترین راه های موجود برای بهبود تناسب اندام، افزایش تعادل و عضله سازی بعد از سن ۴۰ سالگی است. البته در نقطه مقابل ، در صورتی که به نکات ایمنی و به تغییراتی که با بالا رفتن سنتان اتفاق افتاده بی تفاوت باشید، اثر معکوس خواهد داشت و بدون شک دچار آسیب دیدگی خواهید شد.
ادامه مطلب
