استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از تمدید دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران در هفته جاری خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمهای جدید ستاد ملی کرونا برای این استان اظهار داشت: طی هفته جاری طرح ترافیک در پایتخت به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیتها همچون هفتههای گذشته پابرجاست.
ادامه مطلب
