title
کد خبر: 160482
00
وزیر بهداشت کوتاه آمد؛
احتمال تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری

وزیر بهداشت گفت: کنکور سراسری تا رعایت سختگیرانه و کامل پروتکل‌های بهداشتی به تعویق افتاد.

به گزارش بهداشت نیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر مجدد با حضور  ریاست محترم کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم.

نمکی در ادامه آورده است: وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست، مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند. در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که ریسس محترم کمیسیون های آموزش و بهداشت نیز در این مورد  کاملا همراه و موافق بودند.

نمکی در ادامه گفته است: به مسولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعا نمی‌توانید این دستورالعمل‌ها را به درستی اعمال کنید با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تاکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید. پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

منبع: خبرگزاری فارس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
مجید
1399/05/20 - 22:430 0
باسلام . خواهش میکنم این بلاتکلیفی ها و استرس هایی که به داوطلب هایی که یک ساله تمومه دارن درس میخونن واسه یه همچین روزی روتموم کنین چرا مردم رو بازی میدین اخه خسته شدیم بخدا
محمد
1399/05/21 - 14:090 1
سپاس از پیگیری شما
لطفا کنکور سراسری را در آخر شهریور برگزار نمایید تا از شروع مسافرت ها و دورهمی ها جلوگیری شود
تحمل ماسک آسان تر و نیاز به سیستم های سرمایشی کمتر
بخصوص برای بچه های مناطق گرمسیر
آنفلانزا و سرما خوردگی نیز هنوز شروع نشده
و با مراسم امام حسین نیز دیگر تداخلی ندارد
دانش آموزانی که جدی نیستند بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور می رود و جمعیت کمتر می شود
اینستاگرام بهداشت نیوز