title
کد خبر: 83956
00
 هیئات مذهبی موارد ایمنی آتش سوزی در عزاداری ها را رعایت کنند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه از ابتدای برگزاری عزاداری حسینی، خوشبختانه موردی مبنی بر آتش سوزی در هیئات مذهبی این شهر گزارش نشده است، گفت: مدیران هیات ها باید موارد ایمنی را در این خصوص رعایت کنند تا حادثه ناگواری اتفاق نیفتد.

به گزارش بهداشت نیوز: ابراهیم شاد قوشچی افزود: تیم های آتش نشانی به صورت مستمر در شب ها و روزهای عزاداری حسینی آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه، به سرعت به محل اعزام شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن به منظور ایمن‌سازی محیط برای عزاداران حسینی در هیات‌ها و تکایا به ویژه معابر عمومی، اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.
وی بیان کرد: خودروهای اطفای حریق، موتورسیکلت های سیار و کارکنان سازمان در این ایام همه حوادث را زیر نظر دارند تا مشکلی برای عزاداران ایجاد نشود.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: آموزش های لازم برای پیشگیری از حوادث در هیات های مذهبی نیز در خصوص نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی و نحوه سیم کشی برق ارائه شده است.
شاد قوشچی با بیان اینکه خودروهای اطفای حریق به محل‌های عزاداری و معابر پر ترافیک شهر به صورت پیوسته اعزام می شود، گفت: اکیپ هایی نیز از محل‌های عزاداری به صورت مستمر بازدید و اقدامات پیشگیرانه را رصد می کنند.
عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ازسه شنبه هفته گذشته آغاز شده و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته /تاسوعا و عاشورای حسینی/ به اوج خود می رسد.

 

منبع: ایرنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز