title
کد خبر: 230186
00
تعطیلی یک آرایشگاه و یک نانوایی  به دلیل رعایت نکردن قوانین بهداشتی

رییس شبکه بهداشت و درمان بیضا، از تعطیلی یک آرایشگاه و یک نانوایی در این شهرستان، به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات بهداشتی، خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مهندس «صادق یونسی» گفت: در راستای نظارت های انجام شده از سوی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان، یک نانوایی و یک آرایشگاه به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و توجه نکردن به آموزش های ارایه شده، تعطیل شد.

او با بیان اینکه آرایشگاه ها و نانوایی ها به دلیل حساسیت شغلی به ویژه در دوران اپیدمی ویروس کرونا ملزم به رعایت مقررات بهداشتی هستند، اضافه کرد: مراکزی که در آنها شرایط بهداشتی رعایت نمی شود، می‌ توانند موجب انتشار بیماری ‌های گوناگون باشد؛ در همین راستا و برای حفظ بهداشت عمومی جامعه و سلامت شهروندان، نظارت مستمر بر آنها و برخورد با متخلفان از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بیضا در حال انجام است.

یونسی، هدف از انجام این نظارت ها را بهبود و ارتقای سطح سلامت شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده دریافت شکایت های شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی است و شهروندان می توانند موارد تخلف بهداشتی را به این سامانه اطلاع رسانی کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز