title
کد خبر: 220996
00
قرارگاه موقت امداد و نجات در «شلمچه» و «چذابه»

دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی وضعیت محل استقرار تیم های امدادرسان به زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه و چذابه و پایگاه های امدادی موقت مستقر در محورهای مواصلاتی این منطقه بازدید کرد. پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و عرفانی قائم‌مقانم سازمان امداد و نجات، همراهان دبیرکل در این سفر استانی هستند.

به گزارش بهداشت نیوز، دبیر کل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی از روند آماده سازی محل استقرار تیم‌های عملیاتی و پوشش امدادی هلال احمر خوزستان در آستانه‌ی برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از پایانه مرزی چذابه و همچنین پایگاه‌های موقت مستقر در مسیر مواکب بازدید کرد.

او تاکید کرد: با توجه به برنامه های منسجمی که جمعیت هلال احمر خوزستان در حال اجرا دارد انشاالله شاهد بهبود کیفیت ارائه خدمات و ماموریت جمعیت هلال احمر در این زمینه خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی در این بازدید بر خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی با برپایی قرارگاه امداد و نجات در محوطه پایانه تاکید کرد. سلیمانی با اشاره به اینکه پایانه های مرزی چذابه و شلمچه دو مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند گفت: برنامه ریزی جمعیت هلال احمر خوزستان در ارائه خدمت به زائران قابل تقدیر است.

در ادامه دبیر کل جمعیت هلال احمرکشور ضمن بازدید از امکانات پایانه مرزی چذابه و بررسی شرایط برپایی قرارگاه امداد و نجات، از نزدیک با تعدادی از امدادگران ونجاتگران به گفت‌وگو پرداخت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز