title
کد خبر: 195079
00
عضو کمیسیون بهداشت مجلس تشریح کرد:
آیا «عین الهی» می تواند رای اعتماد مجلس را بدست آورد؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آقای عین اللهی ویژگی های تخصص و تعهد یک وزیر را دارد ضمن اینکه او دارای انگیزه و پشت کار در چنین شرایط بیماری است.

به گزارش بهداشت نیوز، سید محمد پاک مهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد « بهرام عین الهی » وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، اظهار داشت: آقای عین الهی فردی متخصص و با تجربه در رشته پزشکی است و سابقه ریاست دانشگاه و معاون وزیر را در کارنامه خود دارد لذا با کارهای اجرایی نیز آشناست.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه وزیر پیشنهادی دارای تخصص است، فردی متعهد و اخلاق مدار هم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آقای عین اللهی ویژگی های تخصص و تعهد یک وزیر را دارد ضمن اینکه او دارای انگیزه و پشت کار در چنین شرایط بیماری است.

پاک مهر با بیان اینکه شرایط وزاتخانه بهداشت کاملا جنگی است و در اوج بحران قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد پیک پنجم کرونا هستیم،  کرونایی که شدت و میزان سرایتش چندین برابر شده و تمامی سنین را درگیر کرده است و اشباع تخت های بیمارستانی بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت، وزارتخانه ای که به معنای واقعی درگیر بحران است لذا نیروی جهادی و انقلابی می خواهد و به نوعی فرمانده جنگ می طلبد که آقای عین الهی از چنین ویژگی برخوردار است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فکر می کنم آقای عین الهی در حوزه کرونا موفق عمل کند، افزود: برداشت من این است که انشاله او می تواند رای اعتماد مجلس را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری موج


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز