title
کد خبر: 194806
00
وزیر بهداشت دولت رئیسی کیست؟

دولت دوازدهم در اواسط مرداد ماه کارش را تمام کرد و دولت سیزدهم، تازه نفس و پرانرژی بر سرکار آمد. پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری، شاهد گمانه زنی هایی درباره‌ی کابینه این دولت هستیم. یکی از مهمترین وزارتخانه های مورد نظر، با توجه به شرایط پیش آمده بر اثر اپیدمی کرونا، وزارت بهداشت است. وزارتی که به دلیل مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت در کنار وضعیت اپیدمی و تحریم های موجود، نیاز به فردی متخصص و مدیر دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، اسامی زیادی به عنوان گزینه‌های احتمالی وزارت بهداشت، در این روزها مطرح است. از ادامه‌ی مسیر با دکتر سعید نمکی ـ وزیر فعلی بهداشت ـ تا افرادی دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

در میان گزینه‌های مطرح، نام دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، دکتر مرضیه وحید دستجردی ـ وزیر بهداشت دولت دهم ـ رضا سعیدی، دکتر محمدرضا مسجدی، دکتر سید موید علویان، دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر بهرام عین‌اللهی، دکتر علیرضا زالی، دکتر کامران باقری لنکرانی ـ وزیر بهداشت دولت نهم ـ دکتر مصطفی قانعی، دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر زهره الهیان، دکتر حمیدرضا جمشیدی، دکتر ایروان مسعودی اصل و دکتر محمدهادی ایمانیه، به چشم می‌خورد.

همه‌ی گزینه های مطرح شده دارای سابقه‌ی مدیریتی در حوزه بهداشت و سلامت کشور هستند، اما طبق اخبار واصله به بهداشت نیوز، شانس دکتر محمدهادی ایمانیه و دکتر بهرام عین الهی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشتر از بقیه گزینه ها است و یکی از این دو نفر از سوی رئیس جمهور، برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز