title
کد خبر: 193506
00
پیشنهاد نماینده مجلس برای تسریع واکسیناسیون

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد به جای افرادی که واجد شرایط واکسیناسیون کرونا هستند اما تمایلی به واکسن ندارند، افراد سایر گروه های سنی جایگزین و فراخوان شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه ستاد استانی کرونا در کرمان افزود: از این طریق می توان دامنه واکسیناسیون را با بهره گیری از شرایط موجود افزایش داد.
 
وی همچنین با اشاره به موضوع واردات واکسن کرونا گفت: شرکت های اقتصادی و معین ها در استان کرمان برای خرید واکسن برای پرسنل خود و گروه های اولویت دار به صورت رایگان اعلام آمادگی کردند اما تاکنون به آنها مجوز داده نشده است.
 
پورابراهیمی افزود: درخواست داریم ستاد کرونای استان کرمان این مهم را مصوب و با هماهنگی وزارت بهداشت مجوز را دریافت کند و ما نیز آماده پیگیری هستیم.
 
استاندار کرمان طی روزهای اخیر باتوجه به وضعیت بحرانی کرونا در این استان در نامه های مختلف به مسئولان کشوری خواستار تخصیص واکسن برای افراد بالای ۵۰ سال شده است.
 
۱۸ شهرستان از ۲۳ شهرستان استان کرمان اینک شرایط قرمز کرونایی دارند.
 
همه گیری کرونا در جنوب و شرق استان کرمان شدیدتر از سایر نقاط گزارش شده است.
 
منبع: ایرنا

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز