title
کد خبر: 191909
00
درج ساعت و تاریخ در آگهی‌های ترحیم در گناوه ممنوع شد

با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان گناوه و به منظور پیشگیری از تجمع افراد، درج ساعت و تاریخ در آگهی های ترحیم و تشییع اموات در این شهرستان ممنوع شد.

به گزارش بهداشت نیوز، با اوج گیری دوباره کرونا در کشور و استان بوشهر، شهرستان گناوه بار دیگر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و می‌طلبد که با توجه به خطر خیز پنجم شیوع این ویروس بیش از گذشته به دستورات و پروتکل‌های بهداشتی توجه و عمل شود.
 
عادی انگاری در شرایط کنونی و حضور جمعیت زیاد در مراسم ترحیم و خاکسپاری اموات در شهرستان در شرایط کنونی یکی از علل شیوع کرونا است که باید از سوی همه مردم و به خصوص خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد.
 
در همین راستا کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه در اطلاعیه‌ای به منظور پیش گیری از تجمع افراد و شیوع کرونا در مراسم ترحیم و تشییع اموات، درج هر گونه تاریخ و ساعت مراسم در این آگهی‌ها را در شهرستان ممنوع اعلام کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه درج هر گونه تاریخ و ساعت مراسم در اعلامیه‌های ترحیم ممنوع است.
 
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: چنانچه در اعلامیه‌ای تاریخ و ساعت مراسم درج شود برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.
 
در این اطلاعیه اضافه شده است: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان گناوه همه چاپخانه‌ها و خدمات چاپی درخواست می‌شود از درج هر گونه تاریخ و ساعت در اعلامیه‌ها خودداری کنند و چنانچه موردی مشاهده شود برخورد قانونی خواهد شد.
 
منبع: مهر

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز