title
کد خبر: 91303
00
 شرایط ثبت نام ارز دانشجویی اعلام شد

اطلاعیه جدید سازمان امور دانشجویان در خصوص شرایط ثبت نام ارز دانشجویی اعلام شد.

به گزارش بهداشت نیوز:  طبق بخشنامه بانک مرکزی مبنای نرخ ارز درخصوص حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) و در مورد اسکناس، نرخ ارز اسکناس مندرج در سامانه مذکور است و ارز دانشجویی صرفاً در بازه زمانی 1/7/97 تا 29/12/97- از مهر تا اسفند 1397  تعلق می گیرد.

باتوجه به تغییر سامانه ارزی از سامانه مشارکت دانشجویی (نشا) به سامانه جامع دانشجویی سجاد، کلیه دانشجویان متقاضی در مرحله اول در سامانه جدید (سامانه سجاد) ثبت نام کرده و در مرحله بعدی درخواست ارز دانشجویی نمایند.

 طبق بخشنامه بانک مرکزی، ارز دانشجویی به مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و برای مقطع کارشناسی، تنها دانشجویانی که شروع به تحصیل آنها قبل از 31/2/97 بوده است، می توانند درخواست کنند.

شایان ذکر است سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده و مراحل و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) براساس دستورالعمل های بانک مرکزی بر عهده بانک های عامل است.

با توجه به اینکه کلیه فرآیندها و خدمات به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می شود، نیازی به مراجعه حضوری نیست.

باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.