کد خبر: 8643
تاریخ انتشار: شنبه 23 بهمن 1395 - 17:44
حسن عباسی، درباره اقدامات اورژانس برای هشتادوچهارمین دربی پایتخت، گفت: با توجه به برگزاری بازی فوتبال استقلال و پرسپولیس در بعد از ظهر فردا اورژانس تهران 10 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی را از ساعت 11 صبح فردا در ورزشگاه آزادی و خیابانهای اطراف آن مستقر میکنند.
به گزارش «بهداشت نیوز» سخنگوی اورژانس کشور تمهیدات لازم برای هشتاد و چهارمین داربی پایتخت را تشریح کرد.
حسن عباسی، درباره اقدامات اورژانس برای هشتادوچهارمین دربی پایتخت، گفت: با توجه به برگزاری بازی فوتبال استقلال و پرسپولیس در بعد از ظهر فردا اورژانس تهران 10 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی را از ساعت 11 صبح فردا در ورزشگاه آزادی و خیابانهای اطراف آن مستقر میکنند.
وی افزود: این استقرارها تا پایان بازی این دو تیم پایتخت و خروج آخرین تماشاچی از ورزشگاه برای ارائه خدمات مورد نیاز به مردم ادامه دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.