وزارت بهداشت در تازه ترین بخشنامه خود، فعالیت دانش آموختگان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مراکز درمانی، مطب ها و کلینیک ها را ممنوع اعلام کرد.
مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد . نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.