کد خبر: 8457
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 08:50
سخنگوی اورژانس تهران اعلام کرد
سخنگوی اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس پایتخت را برای راهپیمایی 22 بهمن تشریح کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، حسن عباسی تمهیدات اورژانس تهران را برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد و گفت: برای روز 22 بهمن 46 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه خودروی فرماندهی در مسیرهای تعیین شده، مستقر میشوند.
وی از آماده باش و استقرار 200 نفر از پرسنل اورژانس اعم از پزشک، پرستار و تکنسین اورژانس خبر داد و گفت: این استقرارها از ساعت هفت صبح 22 بهمن جهت خدمترسانی به راهپیمایان آغاز میشود.(ایسنا)
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.