title
کد خبر: 8457
00
سخنگوی اورژانس تهران اعلام کرد
آماده‌باش 200 پرسنل اورژانس در راهپیمایی 22 بهمن

سخنگوی اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس پایتخت را برای راهپیمایی 22 بهمن تشریح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، حسن عباسی تمهیدات اورژانس تهران را برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد و گفت: برای روز 22 بهمن 46 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه خودروی فرماندهی در مسیرهای تعیین شده، مستقر می‌شوند.

وی از آماده باش و استقرار 200 نفر از پرسنل اورژانس اعم از پزشک، پرستار و تکنسین اورژانس خبر داد و گفت: این استقرارها از ساعت هفت صبح 22 بهمن جهت خدمت‌رسانی به راهپیمایان آغاز می‌شود.(ایسنا)


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.