کد خبر: 8176
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 بهمن 1395 - 15:03
با حضور وزیر بهداشت؛
وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استان گلستان، صبح امروز مرکز دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) بندر ترکمن را افتتاح کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، این مرکز که با مشارکت خیرین سلامت راه اندازی شده دارای 10 تخت و 14 دستگاه دیالیز است.
عملیات ساخت این مرکز در زمینی با زیربنای 280 متر مربع از سال 95 آغاز شده بود و برای راه اندازی آن 40 میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده است.
گفتنی است هم اکنون دو پزشک و متخصص داخلی در این مرکز فعالیت دارند.
وزیر بهداشت همچنین از روند ساخت کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) بندر ترکمن بازدید کرد.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.