شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم با دعوت از زوجهای بیبضاعت مراسم عقدشان را به صورت زنده در استودیو برگزار میکند.
به گزارش بهداشت نیوز: مریم سادات آصفی ـ تهیهکننده برنامه ـ با اعلام این خبر گفت: پخش مستقیم مراسم عقدکنان زوجهای بیبضاعت به صورت مستقیم در استودیوی برنامه رادیویی «تا انتهای هدایت» برگزار میشود.
شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف ترویج ازدواج آسان به نمایندگی از پدران و مادران این زوجهای جوان که در قید حیات نیستند، مراسم عقد آنها را با برپایی سفره عقد، حضور عاقد و گروه موسیقی در استودیو برگزار میکند.
وی افزود: محمد حشمتی خواننده پاپ و سنتی خوان مهمان حضوری این مراسم هستند، علاوه بر این از هنرمندان و بازیگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.
همچنین بخشهای دیگر این برنامه با گزارشهایی از جشن های عروسی و سفارشات برگزاری مراسم عقد و عروسی پخش میشود. از دیگر بخشها میتوان به مستند "سیدخندان" که عید دیدنی از سیدان است، اشاره کرد.
این برنامه به همت گروه برنامهریزی و مدیریت شهری از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۱۰ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش میشود. محمدحسین امیدی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر و مریم توفیقی نویسنده مخاطبان را از این برنامه همراهی خواهند کرد.
ایسنا


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.