title
کد خبر: 81088
00
عوارض مصرف ایپوپروفن

درد حسی ناخوشایند و تجربه‌ای احساسی همراه با آسیب بافتی است که احساس آن در بدن بسیار دردناک است، بسیاری افراد برای اینکه درد در درون خود را کاهش دهند، به سراغ داروهایی می‌روند که این درد را آرام کند غافل از اینکه باید خود را درمان کنند نه اینکه درد را آرام کنند.

به گزارش بهداشت نیوز: درد حسی ناخوشایند و تجربه‌ای احساسی همراه با آسیب بافتی است که احساس آن در بدن بسیار دردناک است، بسیاری افراد برای اینکه درد در درون خود را کاهش دهند، به سراغ داروهایی می‌روند که این درد را آرام کند غافل از اینکه باید خود را درمان کنند نه اینکه درد را آرام کنند.
 
یکی از راه‌های کاهش درد استفاده از ایپوپروفن است اما باید بدانید که این قرص فقط درد را ساکت می‌کند و ریشه درد باقی میماند، مصرف ایپوپروفن باعث کمخونی می‌شود.
 
همچنین مصرف این قرص به  DNA  آسیب می زند، باعث سقط جنین، افزایش فشارخون، کاهش شنوایی و تضعیف شدید قلب از عوارض ایپوپروفن است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز