title
کد خبر: 78170
00
۸۰ درصد مشکلات حوزه دارو به سوء مدیریت مربوط می‌شود

اصغری‌ گفت: متأسفانه اعلام شروع تحریم‌ها در فضای مجازی جنگ روانی‌ را با ایجاد شایعه‌های مختلف ایجاد کرده است و رسانه‌های دشمن با فضاسازی‌های غلط سعی دارند فضا را متشنج کنند.

به گزارش بهداشت نیوز:  اصغری‌ رئیس سازمان غذا و دارو صبح امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی غذا و دارو برگزار شد، اظهار کرد: امروزه‌ به دلیل وضعیت اجتماعی و روانی جامعه، مردم و بیماران نسبت به مقوله‌ دارو حساس هستند و تمام مدیران سازمان غذا و دارو تلاش خود را می‌کنند تا نیازهای مردم در حوزه دارو و تجهیزات با توجه به شرایط فعلی جامعه برطرف شود و کشور مشکلات کمتری در این خصوص داشته باشد.
 
وی ادامه داد: متأسفانه اعلام شروع تحریم‌ها در فضای مجازی جنگ روانی‌ را با ایجاد شایعه‌های مختلف ایجاد کرده است و رسانه‌های دشمن با فضاسازی‌های غلط سعی دارند فضا را متشنج کنند.
 
اصغری با اشاره به اینکه رسانه‌های داخلی نقش مهمی در ایجاد آرامش در کشور دارند، افزود: رسانه‌های داخلی باید اطلاعات خوبی به مردم داده تا باعث آرامش در بین آنها شود و از هرگونه تنش‌های اجتماعی و روانی در جامعه جلوگیری کنند.
 
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما این است که تحت شرایط واقعی جامعه اقدامات علمی و سازمان خوبی را انجام دهیم، افزود: تحریم‌ها تنها 20 درصد مشکلات بوده و به نظرم 80 درصد دیگر مربوط به سوء مدیریت‌ در حوزه دارو و تجهیزات است.
 
وی ادامه داد: بانک مرکزی اطلاعات را به وزارت اقتصاد و گمرک‌ داده است و ما منتظر دریافت این اطلاعات هستیم تا برایمان مشخص شود که چه شرکت هایی ارز دولتی دریافت کرده و کدام یک از آنها به همین میزان کالا، دارو و تجهیزات وارد کشور کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات اعلام زمان شروع تحریم‌ها خود باعث ایجاد مشکلات روانی در جامعه می‌شود، افزود: اعلام شروع تحریم‌ها زودتر از موعد مقرر آن باعث ایجاد جنگ روانی می‌شود و بیشتر مشکلات ما در حوزه دارو و تجهیزات به دلیل تأثیر همین جنگ روانی است زیرا برخی مردم و بیماران تصور می‌کنند که داروی خاصی دچار کمبود می‌شود.
 
در حال تکمیل...
 
منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز