title
کد خبر: 76173
00
 اولین دستگاه ایرانی ترمیم کننده زخم‌های عفونی تولید شد

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید وسایل پزشکی شده است که زخم‌های بیماران را درمان می‌کند.

به گزارش بهداشت نیوز: اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید  دستگاهی شده است که  در کمترین زمان  و به بهترین شیوه ممکن هرنوع زخمی را درمان  و از بروز عفونت در آن جلوگیری می‌کند.

مدیر این  شرکت دانش بنیان در خصوص محصول  ساخته شده در این شرکت گفت: موفق به تولید دستگاهی شده ایم که بیماران را درمان  و تمام عفونت هایی ممکن در یک زخم  را خارج می‌کند.

دستگاهی که عفونت های بدن شما را درمان می‌کند

وی ادامه داد:‌ این محصول در قالب یک دستگاه است که باید آن را  روی زخم قرار داد تا کار خود را انجام دهد و عفونت را از زخم بیرون بکشد.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص چگونگی کار این دستگاه اظهار کرد: دستگاه دانش بنیانی که شرکت ما تولید کرده، دارای کیت‌ و پنس مخصوصی است که بر روی زخم قرار می‌گیرند و با فشاری که به زخم وارد می‌کند تمام ترشحات و عفونت‌های درون زخم  را از بین می‌برد و به خود جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه این شرکت اولین تولید کننده دستگاه است، اظهار کرد: شرکت ما به عنوان اولین تولیدکننده این محصول در کشور می‌تواند به بیماران کمک بسیاری کند زیرا وجود عفونت و ترشح در داخل زخم  مشکلات متعددی را برای بیماران به وجود می‌آورد و  به جهت آنکه برای افراد، بیماری های عفونی  بوجود نیاید، این دستگاه تولید شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز