title
کد خبر: 747
00
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی:
صحت و سقم فیلم توله ببر بنگال مشخص نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی اظهار کرد: صحت و سقم فیلم منتشر شده مربوط به توله ببر بنگال مشخص نیست و اگر مشخص شود که مربوط به اینجا نبوده با منتشر کننده فیلم برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

حمید صالحی در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که مربوط به تردد یک قلاده توله ببر بنگال است و ادعا شده که این فیلم در خیابان امامت مشهد ضبط شده است، گفت: ما هم مثل همه مخاطبان کلیپی را دیده‌ایم که در فضای مجازی منتشر شده و ادعا شده که این کلیپ مربوط به مشهد است ولی صحت و سقم این ادعا مشخص نیست و همچنین مشخص نیست که این فیلم مربوط به حال حاضر باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی افزود: اطلاعات زیادی در این مورد نداریم و در حال پیگیری ماجرا هستیم. در صورتیکه مشخص شود چنین چیزی صحت دارد با کسی که این توله ببر را نگهداری می‌کرده برخورد قانونی خواهیم کرد و اگر مشخص شود که مربوط به اینجا نبوده با منتشر کننده فیلم برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

صالحی تاکید کرد: همه راه‌هایی که لازم باشد تا بتوانیم صحت و سقم ماجرا را پیدا کنیم دنبال خواهیم کرد.

وی در مورد ادعای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مربوط به اینکه این توله ببر بنگال برای یک باغ وحش بوده و به منظور نگهداری به یک فرد حقیقی سپرده شده است گفت: در این مورد هیچ اطلاعی نداریم و در حال پیگیری ماجرا هستیم. اگر به اطلاعات جدیدی دست یابیم بلافاصله آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز