title
کد خبر: 684
00
سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای برگزار شد

با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش مراسم سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، صبح امروز  با حضور سیدمحمد بطحایی مراسم سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در منطقه ۷ تهران برگزار شد و دانش آموزان در قالب رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز و طناب زنی از جلوی جایگاه رژه رفتند وسپس به اجرای سرود، حرکات نمایش ورزشی پرداختند.

براین اساس؛ المپیادهای ورزشی و ورزش صبحگاهی برای سومین سال متوالی در مدارس سراسر کشور اجرا می شود.

براساس این گزارش دراین مراسم که به صورت نمادین و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای حرم  ودر مدرسه شهید فهمیده منطقه ۷ تهران برگزار شد؛ معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران، مدیران و رؤسای برخی فدراسیون های ورزشی و جمعی از خانواده ها حضور داشتند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: شاخص قضاوت در مورد مدارس، استقلال آنها در برنامه ریزی در حیطه آموزشی وپرورشی است و هرچه این شاخص ها بیشتر رعایت شود به اهداف تعلیم وتربیت نزدیک تر می شویم.

بطحایی افزود: المپیادهای ورزشی نماد توجه به اصل ورزش و تربیت بدنی در آموزش وپرورش است.

وی تصریح کرد: امروزه باید فعالیت های ورزشی در مدارس اجرا شود و امید است با اجرای المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای محوریت مدارس قوی تر شود و شاهد توسعه همه جانبه ورزش همگانی در آموزش وپرورش باشیم .

سرپرست وزارت آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در آینده جامعه ای با نشاط و مقاوم در برابر مشکلات داشته باشیم امروز باید در مدارس سرمایه گذاری کنیم.

گفتنی است؛ این مراسم دانش آموزان به قرائت سوگند نامه پرداختند که در آن به رعایت اصول جوانمردی و اجرای قوانین المپیاد درون مدرسه ای و انجام وظایف متعهد شدند.

مهر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز