title
کد خبر: 6316
00
قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی:
تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی پزشک خانواده

قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت :در راستای به روز رسانی تمامی برنامه های آموزشی تا پایان سال 95 در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی پزشک خانواده در اولویت این دبیرخانه قرار گرفت.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حسن امامی رضوی  با اعلام این خبر افزود: تدوین برنامه آموزشی دوره تکمیلی تخصصی جراحی سرطان نیز در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفت که در همین راستا جلسه کمیسیون تدوین برنامه آموزشی با حضور اعضای کمیته و کارشناسان واحد تدوین تشکیل گردید.

دکتر امامی رضوی در ادامه از برگزاری جلسه ای در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با حضور روسای بیمارستانهای امام خمینی (ره)، امام حسین(ع) ، لقمان، شهدای تجریش، شریعتی، حضرت رسول اکرم (ص)، بهارلو، فیرزوگر، بیمارستان قلب وعروق شهید رجائی و شهید مدرس، دبیر هیات ممتحنه رشته تخصصی پزشکی قانونی و نمایندگان سازمان پزشکی قانونی خبر داد و اظهار داشت :هدف از این جلسه اجرایی نمودن برنامه آموزشی رشته تخصصی پزشکی قانونی در بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار رشته تخصصی پزشکی قانونی می باشد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه یک روزه خلاقیت و نوآوری جهت کارشناسان معاونت آموزشی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی خبر داد  و عنوان داشت : در این کارگاه یک روزه مباحثی در خصوص خلاقیت، نوآوری، شناخت شخصیتها و استفاده بهمینه از امکانات موجود مورد بررسی قرار می گیرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز