title
کد خبر: 5821
00
پیام تسلیت معاون اجتماعی وزارت بهداشت به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،
 نقشی ماندگار از خدمات و نیات خیر

دکتر سید محمد ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی رحلت عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز،  متن این پیام به شرح زیر است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

جمهوری اسلامی ایران در تاریخ پرفراز و نشیب خود، یار و غم‌خواری همیشگی و استوانه‌ای محکم هم‌چون حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته است. همراهی که از سال‌های دور مبارزه در رژیم گذشته، همواره و همه‌جا در کنار و به فرمان امام راحل بود و پس از انقلاب در مصادر بزرگ و خطیر آن، از عضویت در شورای انقلاب تا ریاست مجلس شورای اسلامی، فرماندهی جنگ و ریاست جمهوری دوران سازندگی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقشی ماندگار از خدمات و نیات خیر به یادگار گذاشت.

درگذشت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، این عالم و سیاست‌مدار فرهیخته و برجسته جهانی، ضایعه‌ای بزرگ برای ایران اسلامی است؛ چرا که یکی از فرزندان شایسته، عالمان روشن‌بین و رهبران توانمند خود را از دست داد. کسی که با مجاهدت‌های خویش در بزنگاه‌های دوران‌ساز، از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و تا آخرین روز حیات‌اش، با تدبیر و روشن‌بینی، پشتیبان اعتدال و میانه‌روی، حضور و مشارکت مردم در اداره کشور، سرافرازی اسلام و ایران، رفاه اجتماعی و سلامت عامه ملت در جوانب و مسایل گوناگون آن بود.

این‌جانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و صبور ایران و خانواده ارجمند ایشان به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان برومندشان تسلیت می‌گویم و صبر و اجر برای بازماندگان و مغفرت در جوار رحمت حق برای روح ایشان مسالت دارم.

 

سید محمدهادی ایازی

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.