title
کد خبر: 57542
00
تنش های سیاسی در کاخ سفید به نفع قیمت طلا خواهد بود

رئیس موسسه سرمایه گذاری آدریان دی بر این باور است که قیمت طلا در روزهای آینده دوران تثبیت را در پیش خواهد داشت.

به گزارش بهداشت نیوز، آدریان دی رئیس موسسه سرمایه گذاری آدریان دی تاکید کرد: به نظر من تنش های سیاسی در کاخ سفید و رویکرد محتاطانهفدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: چشم انداز بازار طلا از نظر ساختاری و بنیادین کاملا مثبت است و هر گونه کاهش احتمالی قیمت طلا در کوتاه مدت کاملا موقتی خواهد بود.

افشین نبوی تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس نیز گفت: کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی بهترین فرصت برای خرید است.

شان لاسک تحلیلگر ارشد موسسه والش تریدینگ نیز تاکید کرد: قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر دو عامل مهم و تاثیرگذار خواهد داشت. نخست نگرانی های مربوط به تنش های سیاسی در آمریکا و دوم سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا.

برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت ۱۳۰۸ دلار است و اگر این سطح شکسته شود سطح حمایتی بعدی برای هر اونس طلا ۱۳۰۰ دلار خواهد بود.

به نظر می رسد مهمترین خطر علیه بازار طلا طی روزهای آینده برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و افزایش نرخ بهره خواهد بود.

 

منبع:سایت طلا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز