title
کد خبر: 5545
00
مقالات برتر جایزه بورس را دریافت می‌کنند

در حاشیه همایش انجمن متخصصان پوست و مو کارگاه آموزشی جراحی لیزر برگزار می شود و به نویسندگان مقالات برتر بورس تعلق می‌گیرد.

به گزارش بهداشت نیوز، داریوش دائر عضو انجمن متخصصان پوست در حاشیه هجدهمین همایش انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه با اشاره به جوان سازی و زیبایی نوین، اظهار داشت: تحقیقات بر روی سلول‌های بنیادی از جمله مباحث مهم همایش انجمن متخصصان پوست است.

وی بیان کرد: از میان 45 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این انجمن هشت مقاله در قالب سخنرانی ارائه می‌شود که از میان آنها سه مقاله برتر جایزه بورس خارج از کشور را دریافت می‌کنند.

دائر ادامه داد: در این همایش از 18 استاد پیشکسوت قدردانی می‌شود و در حاشیه این مراسم جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان این رشته نیز برگزار می شود.

وی یادآور شد: کارگاه آموزش تکنیک های جراحی و لیزر، درمان تعریق زائد و درمان بیماری‌های پوستی و سلول‌های بنیادی نیز در کنار همایش انجمن متخصصان پوست برگزار می شود.

وی گفت: ارائه 18 مقاله تحت عنوان بیماری تاولی، درمان تعریق زائد پوستی، تحقیقات جدید روی عوامل پیری پوست، انتقال سلول‌های چربی به منظور جوان سازی و درمان جراحی‌های بیماری‌های پیسی از جمله برنامه‌های سه روزه انجمن متخصصان پوست و مو است.(باشگاه خبرنگاران)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز