کد خبر: 5534
تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 دي 1395 - 09:50
به گزارش بهداشت نیوز، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در توئیتر خود اظهار نظر عجیبی کرد که در زیر می بینید. سوالی که مطرح می شود این است که وظیفه سازمان حفاظت محیط زیست دقیقا چیست؟!
وی نوشت:
آمار جدید نشان می دهد تردد شبانه حدود ۱۰۰ هزار کامیون فرسوده نقش زیادی در آلودگی تهران دارد و شهرداری باید وظیفه خود را در کنترل آن ها انجام دهد "

این در حالی است که بر اساس قانون وظیفه نوسازی و از رده خارج کردن خودروها و کامیونهای فرسوده بر عهده دولت است.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.