title
کد خبر: 5532
00
وزیر بهداشت در آیین افتتاح بخش های جدید بیمارستان امام حسین(ع) ملایر:
هر فردی در جمهوری اسلامی پستی دارد، مدیون مردم است

وزیر بهداشت گفت: هیچ گاه نباید مردم را فراموش کنیم زیرا آنها کشور را به این موفقیت رساندند و همه مسئولان نیز باید این مسیر را دنبال کنند اما نباید فراموش کنیم که هر کسی در جمهوری اسلامی ایران در هر پستی قرار دارد، مدیون مردم است زیرا آنها باعث استمرار انقلاب اسلامی و بقای حکومت هستند.

به گزارش  بهداشت نیوز، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته در مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان امام حسین(ع) ملایر که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران شریف ترین مردم هستند که شایسته رفاه، پیشرفت و توسعه هستند و این امر جز با همدلی و همراهی، میسر نمی شود البته گاهی ممکن است شیطان در جلد انسان رود البته شیطان بیشتر در جلد مسئولان می رود زیرا کنترل نفس اماره واقعا دشوار است.
وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی همدان برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم ملایر و اجرای بیش از 70 پروژه عمرانی حوزه سلامت در این شهرستان، یادآور شد: هنوز هم اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان باید انجام شود زیرا این شهر موقعیت ویژه ای دارد و بار بیماریهای شهرهای مجاور را تحمل می کند.
دکتر هاشمی با بیان اینکه توسعه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر، اولویت بیشتری دارد، افزود: طرح توسعه این بخش بیمارستانی باید تا سال آینده به اتمام برسد و در خدمت مردم قرار گیرد و از نظر آموزشی نیز با فضای فیزیکی که دانشگاه آزاد اسلامی در اختیارمان قرار می دهد در حوزه توسعه آموزش عالی در حوزه پزشکی و راه اندازی دانشکده پیراپزشکی می توان اقدامات مهمی انجام داد.
وزیر بهداشت تصریح کرد: دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی که مبنای کارشان را به اتحاد، وحدت و هماهنگی قرار داده اند، مصمم هستند که مجوز ساخت بیمارستان جدید و مجهزی را بگیرند و امیدوارم که بتوانند اعتبار مورد نیاز آن را در بودجه سنواتی بگنجانند.
دکتر هاشمی ضمن تقدیر از خدمات خیرین سلامت در سطح شهرستان ملایر، اظهار داشت: خیرین از خودشان عبور کردند و بیشتر به مردم فکر می کنند و جهاد اصلی را آنها انجام می دهند و امیدواریم که تعدادشان روز به روز بیشتر شود و باید به بازماندگان خیرین تبریک بگویم زیرا بخش عمده موقوفات در این شهرستان، در حوزه سلامت است.
وزیر بهداشت ضمن تقدیر از همکاران حوزه بهداشت و درمان، گفت: آنها اقدامات ارزشمندی را در جهت خدمت به مردم، انجام دادند و مردم آنها را واسطی بین خدا و خودشان برای شفا و کاهش درد و آلام خود می دانند.
دکتر هاشمی در پایان یادآور شد: آنچه مردم بیش از همه به آن نیاز دارند، احترام، رعایت حقوق و توجه است و وزارت بهداشت، دستگاه خدماتی است که امیدواریم به نحو شایسته به وظایف خود عمل کند.
گفتنی است وزیر بهداشت در پایان این مراسم با اهدای لوح، از خیرین سلامت ملایر، تقدیر کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز