title
کد خبر: 5530
00
کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
با دست خالی هم می توان اقدامات مهم و موثری انجام داد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحالیم در شرایط دشواری که در مجلس بندهای مربوط به سلامت برنامه ششم توسعه در حال تصویب است و در واقع، کارزار است، وزیر بهداشت به شهرستان ملایر آمد و نمایندگان ملایر هم با این وزارتخانه همراهی کردند.

به گزارش بهداشت نیوز، محمد کاظمی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان امام حسین(ع) ملایر که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: چندماه پیش به همراه نماینده دیگر ملایر و دو نفر از خیرین سلامت به دفتر وزیر بهداشت رفتیم و به ایشان گفتم ما از شما طلبکار هستیم زیرا در مجلس نهم، به جز ملایر در تمام شهرستان های استان همدان حضور یافتید اما شهرستان ما از حضور شما بی بهره ماند.

وی ادامه داد: در آن جلسه آنچه را که در حوزه بهداشت و درمان از دکتر هاشمی طلب کردیم با روی باز و گشاده و از روی میل و رغبت به ما اعطا کردند اما برخی از وزرا با بداخلاقی و تلخی، کاری را انجام می دهند اما بخشندگی و بخشندگی وزیر بهداشت به ما ثابت شد و تخت های سی سی یو که امروز افتتاح شد، محصول همان دستورات ایشان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت ثابت کرد که با دست خالی می توان اقدامات مهم و موثری انجام داد و روحیه ایشان، جهادی است.

وی تصریح کرد: اقدامات وزرای بهداشت و امور خارجه نه تنها برای دولت، بلکه برای نظام جمهوری اسلامی ایران، آبرو آفرید.

کاظمی با بیان اینکه تمام خواسته هایمان از وزارت بهداشت را گرفتیم، گفت: حساب ما با وزارت بهداشت صفر شد و ما در مجلس شورای اسلامی برا ی تحقق آرمانهای وزارت بهداشت که همانا خدمت به مردم است، نهایت همراهی را خواهیم داشت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز