title
کد خبر: 5479
00
عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد:
سازمان بیمه سلامت باید تحت نظارت وزارت بهداشت قرار گیرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برضرورت قرارگرفتن سازمان بیمه سلامت تحت نظارت وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: اگر نمایندگان غیر از این تصمیم بگیرند هزاران میلیارد تومان منابع مالی هدر می رود.

به گزارش بهداشت نیوز، اکبر رنجبرزاده روز چهارشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه کشور، گفت: برای اینکه بتوانیم منابع مالی مراکز درمانی را کنترل کنیم، می بایست سازمان بیمه سلامت تحت نظارت وزارت بهداشت بگیرد.

وی با اعلام اینکه اگر غیر از این باشد، هزاران میلیارد از منابع مالی در حوزه سلامت هدر می رود، افزود: قرار نگرفتن سازمان بیمه سلامت زیر نظر وزارت بهداشت، فساد مالی ایجاد می کند.

رنجبرزاده با اعلام اینکه بیمه ها توان نظارت بر منابع مالی مراکز درمانی را ندارند، گفت: اگر سازمان بیمه سلامت تحت نظارت وزارت بهداشت قرار نگیرد، هرچه را پزشک و بیمارستان به بیمه ها بدهد، آنها پرداخت می کنند.

وی با عنوان این مطلب که در موضوع مدیریت منابع مالی حوزه سلامت می بایست از همپوشانی هدر کرد، اظهارداشت: همه کسانی که دغدغه سلامت مردم را دارند، می بایست با تحت پوشش قرار گرفتن سازمان بیمه سلامت در وزارت بهداشت موافقت کنند.(مهر)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز