پورکاظمی گفت: آزمون دستیاری فوق تخصصی پنجشنبه، ۱۲ بهمن ماه به صورت الکترونیک در تهران برگزار میشود
به گزارش بهداشت نیوز، محمد حسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزارى سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی فردا در شهر تهران گفت: این آزمون فردا 12 بهمن به صورت الکترونیکى برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه در این آزمون 633 نفر ثبت نام کرده اند، افزود: ظرفیت پذیرش سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 400 نفر است و از تعداد شرکت کنندگان ۶۰۰ نفر مجاز به شرکت در آزمون هستند.
پورکاظمی به برگزارى آزمون کتبى به صورت الکترونیکى اشاره کرد و گفت: سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی در 2 مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود که و آزمون الکترونیکى داراى 100 سوال بوده و منابع آن در سایت سنجش پزشکى اعلام شده است؛ شرکت کنندگانى که 60 درصد نمره آزمون کتبى را اخذ کنند براى مصاحبه شفاهى دعوت خواهند شد.
وی عنوان کرد: آزمون دستیارى فوق تخصصى در 6 رشته مادر و 17 رشته شامل روانپزشکى کودکان، بیمارى هاى ریه، غدد درون ریز و متابولیسم، نوزادان، اعصاب اطفال، جراحى توراکس، گوارش داخلى، ایمونولوژى و آلرژى، خون و سرطان بالغین، جراحى کودکان، غدد اطفال، جراحى پلاستیک و ترمیمى، قلب کودکان، جراحى قلب و عروق، گوارش کودکان و نفرولوژى برگزار می شود.
رئیس سنجش پزشکى یادآور شد: آزمون شفاهى سی و پنجمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی در شهر تهران در 10 بیمارستان برگزار خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.