مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران از ضرب و شتم رئیس و کارکنان محیط زیست نوشهر توسط عوامل شهرداری خبر داد.
به گزارش «بهداشت نیوز» عباسعلی منصور کیایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران اظهار داشت: شب گذشته رئیس و کارکنان محیط زیست نوشهر در حین نمونه برداری از شیرابهها در زمین زباله توسط عوامل شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
وی بیان داشت: این گونه رخدادها مشکل همیشگی پایش های محیط زیستی است، چرا که عوامل شهرداری از ورود و خروج سایر افراد به محل اداره خود بدون حضور مدیر مجموعه سخت ممانعت میکنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: دادستان دستوری برای تعقیب قضایی ضاربان صادر کرده است.
کیایی با بیان اینکه در این درگیری رئیس محیط زیست نوشهر به همراه 3 تن از کارکنان این اداره حضور داشتند، افزود: همکاران ما از نظر فیزیکی دچار آسیب دیدگی سطحی و شکستی دست شدهاند و شرایط حادی برای آن ها پیش نیامده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.