کد خبر: 38320
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1396 - 09:56
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: انفجار مواد شیمیایی در آزمایشگاه یک دبیرستان دختران در مبارکه اصفهان 20 مجروح به جای گذاشت.
به گزارش بهداشت نیوز: مجتبی خالدی از حادثه انفجار ترکیب مواد شیمیایی در آزمایشگاه یک مدرسه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه ظهر امروز شنبه ۲۷ آبان ماه در آزمایشگاه یکی از دبیرستانهای دخترانه مبارکه اصفهان رخ داد.
وی ادامه داد :این حادثه منجر به مصدوم شدن ۱۹ دانشآموز ۱۶ ساله و معلم آنها شد.
سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان محمد رسول الله (ص) منتقل کردند.
وی تصریح کرد:اکثر مصدومان اعزامی دچار مشکل تنفسی شدند.
طبنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.