کد خبر: 35909
تاریخ انتشار: جمعه 05 آبان 1396 - 18:50
پلیس دوچرخه سوار برای اجرای هرچه بهتر ماموریتهای پلیسی وارد خیابانهای پایتخت شد.
به گزارش بهداشت نیوز، به دنبال ایجاد تغییراتی در راستای انجام بهتر ماموریتهای پلیسی و افزایش سرعت عملکرد در انجام وظایف، پلیس راهور تهران بزرگ استفاده از پلیسهای دوچرخه سوار را در دستور کار خود قرار داد.
بر اساس این تصمیمگیری، دوچرخههایی که در اختیار ماموران پلیس قرار میگیرند، به آرم و نشانهای پلیس مجهز شده و تستهای ایمنی و استقامت را پشت سر گذاشتهاند.
به گفته مسئولان پلیس پایتخت قرار است ماموران پلیس با بهرهمندی از این دوچرخهها، در مناطق مرکزی شهر مستقر شده و ماموریتهای خود را انجام دهند تا در شرایط اوج ترافیک و انسداد معابر، سریعتر از قبل به محل ماموریت خود اعزام شوند.

تسنیم
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.