title
کد خبر: 30859
00
یک تمرین بسیار موثر و بی‌هزینه برای درمان کمردرد مزمن

کمردرد مزمن با علت نامشخص یکی از شایع‌ترین مشکلات امروز مردم کشور ماست. انجام حرکات ورزشی مناسب برای رفع کمردرد، یکی از راه‌های تخفیف این درد آزاردهنده است.

به گزارش «بهداشت نیوز» کمردرد مزمن با علت نامشخص یکی از شایع‌ترین مشکلات امروز مردم کشور ماست. ما پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق و تجربه‌اندوزی حرکتی را ابداع کردیم که نتیجه‌اش خارق‌العاده است. در تحقیقی که ما روی این حرکت انجام دادیم، اکثریت موارد بعد از دوازده هفته تفاوت چشمگیری از نظر کاهش درد و کارآیی با روز اول داشتند که می‌شود گفت تغییر هفتاد درصدی مثبت نشان دادند. این حرکت خیلی ساده است چون تقریبا همه مردم امروزه یک مبل راحتی را در منزل دارند یا می‌توانند چیزی شبیه کفی یک مبل راحتی را با کیفیت و اندازه مشابه با پشتی یا امثال آن بسازند. برای انجام این حرکت، باید روبروی مبل راحتی به کمر دراز بکشید و پاها را روی مبل بگذارید. به نحوی که سطح زیرین ران‌های‌تان به سطح جلویی و سطح زیرین ساق‌هایتان به سطح بالایی کفی مبل مماس شود. یک بالش کوچک یا چیزی مشابه آن را زیر سر بگذارید. بدنتان را کاملا شل کنید و بازوهایتان روی فرش کاملا آزاد باشند. سپس ساق‌هایتان را بدون اینکه از کفی مبل جدا شوند آرام بلرزانید و این کار را ۳۰ دقیقه ادامه دهید. هر روز صبح و عصر این تمرین را به مدت دوازده هفته تکرار کنید. نتیجه حیرت انگیز خواهد بود. این تمرین، تمرین «مبل راحتی» یا «فرشاد» نام‌گذاری شده است.

 

منبع: سلامتیسم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز