title
کد خبر: 261822
00
توجه رئیس جمهور شهید به حوزه‌های علم و فرهنگ

مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی بر توجه رئیس جمهور شهید به حوزه‌های علم و فرهنگ تأکید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز دکتر محمدی خادم علیزاده، مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگویی با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهانش اظهار کرد: حادثه‌ جانگداز شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانش، به‌عنوان یک سند ماندگار و الهام‌آفرین برای رهجویان عدل و حقیقت، در دل تاریخ نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی افزود: گرچه امروز ملت ایران داغدار از دست‌دادن خدمتگزاری صادق و مجاهدی استوار هستند، اما بی‌شک طراحی خداوند متعال و تدبیر حکیمانه او در سبب‌سازی حوادث تلخ و شیرین عالم، فراتر از ذهن‌های محدود عمل می‌کند؛ پس باور داریم اینبار نیز همانند بار‌ها تکرار سنت بی‌تبدیل خداوند، برای این ملت قهرمان و مؤمن، فتح و ظفری آشکار فراهم خواهد آمد.

مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با ولایت‌مداری، مردم‌‌داری، تواضع، امانتداری و علاقه به خدمتگذاری به نظام اسلامی، یک شخصیت برجسته و متمایز در تاریخ ایران اسلامی است.

دکتر علیزاده ادامه داد:‌ ایشان همواره در ذیل توجه زائدالوصف به مردم، نخبگان را به‌عنوان بخشی از مردم مدنظر داشتند و راهگشایی برای این عزیزان را مورد تاکید قرار می‌دادند و از طرفی با توجه به حوزه فرهنگ و اقدامات متقضی را در جهت تقویت فرهنگ انقلابی در کشور به‌انجام رساندند.

وی گفت: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با ادامه راه این شهید بزرگوار از هیچ تلاشی برای تحقق انتظارات شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه علم و فرهنگ دریغ نخواهد کرد، آنچنان که حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، به عنوان یکی از یاران صمیمی آیت الله رئیسی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت فراوان منویات مقام معظم معظم و شهید رئیسی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی دنبال می‌کند.

وی در خاتمه این ضایعه شهادت رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی را از طرف دبیرخانه این شورا به همه کارشناسان دبیرخانه شورا، دبیر و اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر علم‌الهدی همسر رییس جمهور و دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت گفت.

منبع: شورای عالی انقلاب فرهنگی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز