title
کد خبر: 261588
00
شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر وجود آیت الله رئیسی یکی از درخشان‌ترین مقاطع کاری خود را پشت سر گذاشت

دکتر ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر وجود آیت الله رئیسی یکی از درخشان‌ترین مقاطع کاری خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش بهداشت نیوز دکتر محمد حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: در آینده در می‌یابیم که چه اتفاقی افتاده است، تقریبا یک چهارم کره زمین عزای عمومی اعلام کرده‌اند و این حجم پیام تسلیت و همدردی نسبت به شهادت ایشان در جمهوری اسلامی کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده است. هم برای مردم ایران و هم در سطح بین الملل فقدان ایشان، جدی است.

وی ادامه داد: اولین باری که با آیت‎الله رئیسی برخورد کاری مستقیم داشتم مربوط به هیئت نظارت بر صدا و سیما بود، ایشان نماینده قوه قضاییه بودند با اینکه عضویت در این شورا شغل جانبی ایشان بود، اما آنقدر جدی بودند که هیئتی از جوانان را جمع کردند تا مرتب به ایشان گزارش بدهند. در آن زمان چنین مشاوره گرفتن کمتر سراغ داشتم اما ایشان اینگونه بود و این نشانه جدیتشان بود. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر مسئولیت پذیری رئیس جمهوری بیان کرد: در دوران سختی از جمهوری اسلامی، مسئولیت ریاست جمهوری را قبول کردند در شرایطی که می‌توانستند همان مسئولیت قبلی را داشته باشند ولی وظیفه خودشان دیدند و کارنامه درخشانی داشتند. 

دکتر ساعی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی نگاهشان به علم و فرهنگ با جدیت بود و این رویکرد ایشان قابل احترام و درس آموز بود البته ایشان توجه زیادی به کمیت هم داشتند که خیلی خاص بود، در دورانی که ایشان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند بیشترین جلسات برگزار شد و تعداد جلسات یکسال گذشته به اندازه تمام دوره یکی از روسای جمهور بود. 

وی گفت: این رویکرد آیت الله رئیسی سبب شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از درخشان‌ترین مقاطع کاری خود را پشت سر بگذارد امیدواریم این خلا را برای ملت ایران جبران کند و مردم با این حادثه کنار بیایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز