title
کد خبر: 260532
00
دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دومین دستاوردهای پژوهشی سمپاد بازدید کرد.

  به گزارش بهداشت نیوز دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد، اظهار کرد: باید اعتراف کنم حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری قبل و بعد از انقلاب اسلامی فرمود‌ه‌اند در این نمایشگاه ظهور و بروز یافته است و این حرکت در مسیر این تمدن را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: این عزیزان در نوجوانی در حوزه‌های مختلف محیط زیست، داروهای گیاهی، علوم پایه و مهندسی پزشکی دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند که مسرت‌بخش و امیدآفرین است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر حمایت از دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان سمپادی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌ها باید تلاش کنند که از این دستاوردها حمایت شود تا این نسل خوش‌فکر انگیزه بیش از پیش پیدا کند.

استاد خسروپناه گفت:‌ مباحث علمی و دانشی یک بخش است، بخش دیگر بینش است، دانش و بینش، علم و ایمان دو بال هستند باید دانش و بینش ارتباط داشته باشند تا اگر شبهاتی داشته باشند برطرف و استعدادهای علمی شکوفاتر شود، باید از معلمان و مدیرانی که باعث شکوفا شدن این استعدادها شده‌اند، سپاسگزاری کرد.

منبع: شورای عالی انقلاب فرهنگی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز