title
کد خبر: 259338
00
ورزش درمانی و تاثیر آن بر بهبود اختلالات اضطرابی و افسردگی/ 3
 مبتلایان به اختلالات اضطرابی و افسردگی قبل از ورزش درمانی باید ارزیابی پزشکی شوند؟

افرادی که با بیماری‌هایی مثل، اختلال اضطرابی یا اختلال افسردگی باید پیش از شروع ورزش توسط روان‌پزشک ارزیابی شوند و با توجه به علاقه و میزان توانایی‌ خودورزش را شروع کنند. در این ویدئو دکتر بهناز تازش در خصوص علت این موضوع صحبت می‌کند.

کافه سلامت: دکتر بهناز تازش، متخصص پزشکی ورزشی در ویدئو  مبتلایان به اختلالات اضطرابی و افسردگی قبل از ورزش درمانی باید ارزیابی پزشکی شوند؟ توضیح می‌دهند که اگر بیمار اختلال اضطرابی یا اختلال افسردگی داشته‌ باشد، قبل از شروع ورزش حتماً باید توسط روان‌پزشک ارزیابی شود و بعداز درمان دارویی و یا در موارد شدید بستری، زیر نظر متخصص پزشکی ورزشی و با توجه به علاقه و میزان توانایی‌اش ورزش را شروع کند. این متخصص همچنین درباره ورزش هوازی و ورزش بی‌هوازی صحبت می‌کند. ورزش هوازی سیستم قلبی‌عروقی را درگیر می‌کند که شامل شنا، پیاده‌روی و دویدن است. ورزش قدرتی سیستم عضلانی‌اسکلتی را درگیر می‌کند، مثل یوگا که البته باید زیر نظر افراد مجرب انجام شود. همچنین برای آشنایی بیشتر با این موضوع می‌توانید ویدئوهای زیر را هم تماشا کنید.

چرا مبتلایان به اختلالات اضطرابی و افسردگی مستعد بیماری‌های قلبی هستند؟

مبتلایان به اختلالات افسردگی و اضطراب برای انجام فعالیت‌های ورزشی مکمل نیاز دارند؟

چه ورزش‌هایی به کنترل اختلالات اضطرابی و افسردگی کمک می‌کند؟


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز