title
کد خبر: 255783
00
آخرین وضعیت بازگشایی بیمارستان گاندی از زبان رییس کل سازمان نظام پزشکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی درباره آخرین وضعیت بازگشایی بیمارستان گاندی توضیح داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمد رئیس‌زاده درباره آخرین وضعیت بیمارستان گاندی گفت: در سازمان نظام پزشکی در خصوص بازگشایی بیمارستان گاندی با معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای برگزار کردیم. بر اساس این جلسه، تصمیماتی درباره بازگشایی این مرکز درمانی گرفته شد. 

وی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: معاون رییس جمهور در این جلسه تاکید داشتند که مشاوران ایشان و سازمان نظام پزشکی کشور با مسئولان بیمارستان گاندی جلسه‌ای داشته باشیم که درخصوص بازگشایی و بازگشت به چرخه بخش‌های این مرکز درمانی که در حادثه آتش‌سوزی سالم باقیمانده‌اند، تصمیم بگیریم. به دلیل سفر استانی و تعطیلاتی که گذشت، فرصت پیگیری این موضوع فراهم نشد. برگزاری جلسه و وضعیت بازگشت به کار بخش‌های سالم این بیمارستان را پیگیریم.

پیش از این نیز رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجویان ایران اعلام کرده بود که «بیمارستان گاندی دو یال دار. نمای یال غربی دچار آتش‌سوزی شده بود که عمدتا محل هتل بیمارستان است. کار اصلی بیمارستان، اتاق‌های عمل، بخش‌ها در یال شرقی انجام می‌شود. آتش‌سوزی در یال شرقی صورت نگرفته و ارتباطی با یال غربی که دچار آتش‌سوزی شده، ندارد.»

وی به ایسنا گفته بود:«: ضلع غربی تعطیل است و در آینده نزدیک به چرخه بازنمی‌گردد. تمهیدات و مجوزهایی که باید توسط مسئولان بیمارستان گاندی اخذ شود برای یال شرقی بیمارستان است. اگر مسئولان بیمارستان بتوانند مجوزهای لازم را از ارگان‌های مربوطه به ویژه وزارت بهداشت، شهرداری و سازمان آتش‌نشانی اخذ کنند، به طور قطع مسئولان قضایی برای بازگشایی هرچه سریع‌تر بیمارستان اقدام می‌کنند.»

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز