title
کد خبر: 24730
00
تصویری عجیب از جابه جایی متهم در متروی تهران! + عکس

حسن شمشادی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری تکان دهنده و عجیب اختصاص داد.

وی نوشت:

"سلام علیکم آقای شمشادی .
این تصاویر رو خودم دیروز در ایستگاه متروی امام خمینی تهیه کردم.
انتقال متهم با مترو؟؟؟
آیا این کار از نظر امنیتی و قانونی درسته ؟ .
متهم در طول مسیر بدلیل نگاه های بد مردم، غرق خجالت و شرمساری بود
بنظرم کسی رو که متهمه و جرمش هنوز محرز نشده، آوردنش و نمایش دادنش تو جاهای عمومی خیلی کار اخلاقی نیست .
پی نوشت : عکس و متن دریافتی از مخاطبان ."


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
1396/04/13 - 19:222 3
هرانسانی حرمت و ابرویی دارد .ممکن است به هر دلیل برایش مشکلی ناخواسته اتفاق بیفتد که ناشی از اشتباه در صدور حکم و یا شرایط خاص باشد انتقال تمامی افراد در این شرایط بی حرمتی به شخصیت و ابروی انان است . لازم است مسئولان برای این موضوع روشی را اتخاذ کنند که به ابرو و شخصیت افراد خدشه وارد نشود