کد خبر: 24730
تاریخ انتشار: سه شنبه 13 تير 1396 - 19:00
حسن شمشادی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری تکان دهنده و عجیب اختصاص داد.
وی نوشت:
"سلام علیکم آقای شمشادی .
این تصاویر رو خودم دیروز در ایستگاه متروی امام خمینی تهیه کردم.
انتقال متهم با مترو؟؟؟
آیا این کار از نظر امنیتی و قانونی درسته ؟ .
متهم در طول مسیر بدلیل نگاه های بد مردم، غرق خجالت و شرمساری بود
بنظرم کسی رو که متهمه و جرمش هنوز محرز نشده، آوردنش و نمایش دادنش تو جاهای عمومی خیلی کار اخلاقی نیست .
پی نوشت : عکس و متن دریافتی از مخاطبان ."

ارسال نظر
هرانسانی حرمت و ابرویی دارد .ممکن است به هر دلیل برایش مشکلی ناخواسته اتفاق بیفتد که ناشی از اشتباه در صدور حکم و یا شرایط خاص باشد انتقال تمامی افراد در این شرایط بی حرمتی به شخصیت و ابروی انان است . لازم است مسئولان برای این موضوع روشی را اتخاذ کنند که به ابرو و شخصیت افراد خدشه وارد نشود


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.