title
کد خبر: 246677
00
نخستین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز برگزار می‌ شود

دانشگاه علم و فرهنگ با حمایت ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین سمپوزیوم «گردشگری و سرمایه گذاری سبز» را برگزار می کند.

به گزارش بهداشت نیوز، هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی با ظرفیت های همکاری در زیست بوم خلاق و دانش بنیان گردشگری و صنایع وابسته، شناسایی استارتاپ ها و مراکز نوآوری و خلاق فعال اکوسیستم گردشگری و جهت دهی به سیاست ها و برنامه های جاری صنعت گردشگری منطبق بر شعار ملی هفته جهانی گردشگری "سفر به فردای ایران، با گردشگری و سرمایه گذاری سبز" است.

«تقویت و توسعه انتقال فناوری های نوظهور گردشگری و صنایع وابسته»، «سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری ایران» و «کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جوامع محلی و مقاصد گردشگری ایران» از محورهای این رویداد است و مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری، خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب دهنده‌ها و مراکز نوآوری، استارتاپ‌ها و کسب و کارهای گردشگری و صنایع وابسته، مدیران و کارشناسان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی و صنفی گردشگری و صنایع وابسته و دانشجویان، پژوهشگران، دانش آموختگان و اساتید رشته گردشگری و وابسته از مخاطبان آن محسوب می‌شوند.

این رویداد، 9 و 10 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.