title
کد خبر: 245370
00
برگزاری نشست هم اندیشی حوزه سلامت فارس

نشست هم اندیشی بررسی توانمندیها و نیازمندیهای حوزه سلامت استان فارس با حضور وزیر بهداشت، استاندار فارس، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در این نشست که در مجتمع فرهنگی، آموزشی ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، معاونین تحقیقات و فناوری و آموزشی و همچنین مدیران وزارت بهداشت، گزارشی از بازدیدهای خود از امکانات، پروژه ها و مراکز بهداشتی، درمانی، آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه را ارائه کردند. 

 

در این نشست که پاک آیین، دستیار رسانه ای وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت و نمایندگانی از معاونت های وزارت بهداشت نیز در آن حضور داشتند، در خصوص مشکلات و کمبودهای تجهیزاتی مراکز و تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی این استان و لزوم تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصمیم گیری شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.