title
کد خبر: 238628
00
ترکیب آب، هوا، خاک و آتش
منظور از مزاج در طب سنتی چیست؟

مزاج به معنی ترکیب عناصر اربعه است. پس افراد به 4 دسته سرد مزاج، گرم مزاج، خشک مزاج، تر مزاج و حتی ترکیبی تقسیم می شوند. درجه گرما و سرمای افراد نیز متفاوت است که مزاج آن‌ها را متفاوت می‌کند و برخی هم متعادل هستند که مزاج آن‌ها متعادل است و در نهایت 9 نوع مزاج متفاوت وجود دارد. در طب سنتی سوء مزاج را درمان می‌کنند که طب جدید به آن سوء هاضمه می‌گوید

کافه سلامت: مزاج به معنی ترکیب عناصر اربعه است. پس افراد به 4 دسته سرد مزاج، گرم مزاج، خشک مزاج، تر مزاج و حتی ترکیبی تقسیم می شوند. درجه گرما و سرمای افراد نیز متفاوت است که مزاج آن‌ها را متفاوت می‌کند و برخی هم متعادل هستند که مزاج آن‌ها متعادل است و در نهایت 9 نوع مزاج متفاوت وجود دارد. در طب سنتی سوء مزاج را درمان می‌کنند که طب جدید به آن سوء هاضمه می‌گوید. در  ویدیوی   «منظور از مزاج در طب سنتی چیست؟»       آقای دکتر جعفر غفارزاده، پزشک عمومی و متخصص طب سنتی از مزاج در طب سنتی می‌گوید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز