title
کد خبر: 238533
00
مدیر بیمه سلامت، رئیس کمیته بیمه پزشک خانواده شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد مهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران را به عنوان رییس کمیته بیمه قرارگاه کشوری برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع منصوب کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدمهدی ناصحی

مدیر عامل محترم سازمان بیمه سلامت ایران

با سلام؛

با توجه به مأموریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تأمین سلامت آحاد جامعه و با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، برنامه های چهارم، پنجم و ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، سند تحول دولت مردمی، طرح عدالت و تعالی نظام سلامت و در راستای تأکید رییس محترم جمهور مبنی بر اجرایی شدن برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع و با توجه به دانش، سوابق اجرایی و توانمندی جنابعالی، بدین وسیله به عنوان «رییس کمیته بیمه قرارگاه کشوری برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع»، منصوب می شوید تا به منظور تسهیل در امور مربوط به استقرار، اجراء و توسعه برنامه اقدام نمایید.
در این زمینه، کلیه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور، سازمان بیمه سلامت و تمامی حوزه های تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ملزم به همکاری و هماهنگی در اجرای این طرح عظیم ملی خواهند ‌بود.

دکتر بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز