title
کد خبر: 238145
00
رفع چالش‌های صنعت طیور با کمک فناوری

سلسله نشست‌های کرسی آزاداندیشی صنعت طیور با هدف نقد و بررسی وضعیت موجود با مشارکت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، این نشست‌ها که با همکاری انجمن علوم دامی برگزار می‌شود؛ به دنبال رونق دادن به صنعت طیور با کمک رفع چالش‌ها و بررسی راهکارهای صنعت پرورش مرغ گوشتی است. صنعت طیور یکی از صنایع اشتغال‌زا و موثر در تامین امنیت غذایی کشور است به همین دلیل ارتقای کیفیت تولیدات به شکل مستقیمی در زندگی و سلامت مردم اثرگذار است.

سلسله نشست‌های کرسی آزاداندیشی صنعت طیور نیز با همین هدف و برای کمک به ارتقای امنیت غذایی و توسعه صنعت طیور کشور برگزار می‌شود و اساتید و صاحب‌نظران این حوزه با بررسی چالش‌ها و مسایل موجود در این صنعت به فعالان و بازیگران این حوزه کمک می‌کنند تا بتوانند برای ارتقای کمی و کیفی صنعت طیور گام بردارند.

حجم قابل توجه سرمایه گذاری و نرخ بالای اشتغال از یک سو و اقبال عمومی به مصرف گوشت مرغ از سوی دیگر، گوشت مرغ را در کشور تبدیل به محصولی استراتژیک کرده است. به همین دلیل رفع موانع تولید و رونق بازار این محصول می‌تواند در کنار تامین امنیت غذایی به شکوفایی اقتصادی در کشور هم کمک کند.

این دوره آموزشی 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 تا 21 به شکل آنلاین برگزار می‌شود. 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز