title
کد خبر: 237705
00
بی‌نظمی‌های طبیعی در قاعدگی
قاعدگی‌های اول چه ویژگی‌هایی دارد و دفع لخته‌خون خطرناک است؟

زمان بین قاعدگی‌های اول می‌تواند طولانی‌تر شود و حتی تا 90 روز نیز ادامه داشته باشد. این بی‌نظمی تا 5 سال اول قاعدگی طبیعی است اما علاوه بر آن باید به ترشحات نیز توجه کرد. حجم خون‌ریزی و رنگ خون می‌تواند در طی قاعدگی متفاوت باشد و همچنین مشاهده لخته خون درصورتی که بیشتر از یک مشت باشد نمایانگر مشکلی در نوجوان است

کافه سلامت: زمان بین قاعدگی‌های اول می‌تواند طولانی‌تر شود و حتی تا 90 روز نیز ادامه داشته باشد. این بی‌نظمی تا 5 سال اول قاعدگی طبیعی است اما علاوه بر آن باید به ترشحات نیز توجه کرد. حجم خون‌ریزی و رنگ خون می‌تواند در طی قاعدگی متفاوت باشد و همچنین مشاهده لخته خون درصورتی که بیشتر از یک مشت باشد نمایانگر مشکلی در نوجوان است. در ویدیوی   «قاعدگی‌های اول چه ویژگی‌هایی دارد و آیا دفع لخته‌خون خطرناک است؟»    با خانم سعیده معماری، روانشناس، پژوهشگر حوزه جنسی و مدرس دانشگاه همراه باشید تا از ویژگی‌های قاعدگی های اول آگاه شوید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز