title
کد خبر: 237599
00
بررسی پروژه های عمرانی پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان اورژانس فارس، پروژه های ساخت بیمارستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) و بیمارستان اعصاب و روان شیراز، بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهرام عین اللهی، در این بازدید ضمن آگاهی از روند توسعه این دو پروژه، بر تسریع در بهره برداری از آنها با هدف گسترش زیرساخت های درمانی در این استان تاکید کرد.

 

بیمارستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) با 407 تخت و 10 طبقه، در شهر صدرای شیراز در حال ساخت است. عملیات ساخت این پروژه در زمینی با زیربنای 33 هزار و 618 متر مربع از سال 1387 آغاز شده و در حال حاضر 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

پروژه ساخت بیمارستان اعصاب و روان شیراز نیز دیگر برنامه بازدید امروز وزیر بهداشت بود.

این بیمارستان با 289 تخت بیمارستانی و زیربنای 33 هزار و 754 مترمربع در چهار طبقه از سال 1387 با پیشرفت فیزیکی 87 درصد در حال ساخت است.  

 

دکتر عین اللهی با همراهی رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در سایت صدرا و پروژه های در دست ساخت در این مجموعه و نیز توانمندی ها و ظرفیت های سازمان اورژانس فارس بازدید کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز